formules

ONZE FORMULES

Connect Pro biedt momenteel 3 verschillende samenwerkingsformules aan, die onder meer de Service Level Agreement (SLA - responstijd, bereikbaarheid etc.) definiƫren, de inbegrepen diensten en proactieve ondersteuning.

Elke formule is aanpasbaar, zodat we ook maatwerk kunnen voorzien en een specifieke formule aanbieden op maat van uw bedrijf.

BREAK/FIX

Break/fix is geschikt voor klanten die geen overeenkomst op papier wensen, en geen proactieve ondersteuning wensen. Deze formule werkt uitsluitend reactief; dwz brandjes worden geblust maar er is geen bredere visie of lange-termijn aanpak. U heeft geen vaste maandelijkse kosten, maar betaalt per interventie. Ondersteuning buiten de kantooruren is niet mogelijk, en er is geen gegarandeerde responstijd.

  • Toegang tot ticketingsysteem om zelf tickets aan te maken en de bestaande tickets te beheren.
  • Geen prioriteitsondersteuning.
  • Geen monitoring of proactieve services/controles.
  • Geen gegarandeerde responstijd.
  • Geen korting op uurtarief.
  • Geen vaste maandelijkse kost.
De break/fix formule kan afgenomen worden zonder contractuele overeenkomst. U hoeft dus geen verbintenis aan te gaan en kan ad-hoc interventies en prestaties afnemen.

Deze formule werkt best indien u zelf over een in-house dienst beschikt die uw ICT infrastructuur beheert, en Connect Pro wenst in te schakelen om bijvoorbeeld pieken in de werkdruk op te vangen.

INTERESSE? CONTACTEER ONS


PROACTIEF

In de proactieve formule wordt uw netwerk volledig gemonitord en van op afstand beheerd. Eventuele problemen worden opgemerkt en opgelost, vaak nog voordat er symptomen ontstaan. U geniet van diverse voordelen zoals een lager uurtarief, een gegarandeerde responstijd, wekelijkse controles van uw netwerk en back-up, en optionele beschikbaarheid buiten de kantooruren.

  • Toegang tot ticketingsysteem om zelf tickets aan te maken en de bestaande tickets te beheren.
  • Toegang tot technische documentatie van uw infrastructuur
  • Priority support: u krijgt voorrang op klanten die geen overeenkomst hebben
  • Gegarandeerde responstijden
  • Monitoring en proactieve services
  • Wekelijkse manuele checkups van uw backup en servers
  • Windows Updates / patch management (optie)
  • Vaste maandelijkse interventie (optie)
  • Managed antivirus inbegrepen
  • Voordelig uurtarief
  • Bereikbaarheid servicedesk 24/7 incl. zon- en feestdagen (optie)
  • Aanpasbaar op maat
De proactieve formule is onze aanrader voor bedrijven die hun ICT op professionele manier wensen op te volgen en uit te bouwen. Overeenkomsten zijn op maat aanpasbaar om in te spelen op uw unieke noden en wensen.

INTERESSE? CONTACTEER ONS


MANAGED

Binnen een Managed formule koopt u volledige gemoedsrust. Het Connect Pro NOC (Network Operations Center) staat volledig in voor de goede werking van uw ICT omgeving, en alle remote en on-site interventies zijn inbegrepen in uw abonnement.

  • Vast bedrag per maand voor alle remote en on-site support; geen verrassingen
  • Support van de hoogste kwaliteit, onder meer door een duidelijke keuze in de ondersteunde hardware, software en services.
  • Alle voordelen van de Proactieve formule:
    - Priority support
    - Gedefinieerde responstijden
    - Toegang ticketing
    - Toegang documentatie
    - Patch management
    - Managed antivirus
    - Monitoring en proactieve service
  • Managed cloud backup
  • Maandelijkse rapportage: samenvatting courante documentatie, open tickets, gesloten tickets, ticket updates
  • Evaluatie en opvolging per kwartaal
  • Bereikbaarheid servicedesk 24/7 incl. zon- en feestdagen (optie)
  • Aanpasbaar op maat
Een managed formule wordt uitsluitend afgesloten voor door Connect Pro ondersteunde hardware, software, infrastructuur en clouddiensten. Dankzij deze (ruime) lijst kunnen klanten met een managed formule genieten van ondersteuning van de hoogste kwaliteit, voor een vast maandelijks prijskaartje zonder verrassingen.

INTERESSE? CONTACTEER ONS